Jeroen in Thailand

Laatste dagje...

Over 24 uur zit ik al ergens in de wolken. Gek idee is dat. Tot vandaag drong het ook nog helemaal niet tot me door. Ik heb een feestje gehad, nam afscheid van iedereen enzo en ik wist ook wel dat ik al bijna weg ging, maar ik besefte het gewoon nog niet echt. Vanochtend wel. Toen mijn moeder me wakker maakte, riep ik ineens: 'Mam! Morgen ga ik weg!'

Vandaag nog even de laatste voorbereidingen gedaan. Schoenen gekocht (twee verschillende maten, waardoor de winkelmensjens nog speciaal langs mijn huis moesten rijden om ze weer om te wisselen...), Klamboe en deet gehaald tegen de muggen, nog een groot slot voor op mijn tas, mail op vakantie gezet, geldzaken geregeld, en jeroen is er klaar voor...

Even een kort berichtje dit, maar ik ga nog even verder met inpakken enzo... en met een beetje geluk hebben jullie over twee dagen rond deze tijd weer bericht van mij, maar dan vanuit Bangkok!

Laatste groetjes uit Nederland,

Jeroen.

Reacties

Reacties

Marjolijn

Ik wens je alle geluk van de wereld lieverd :) Take care! xxxxxx

Kirsten

Jeroen, een heeeele goede en veilige reis....dat m´n beschermengeltje het maar ´doet´!

x

Thomas

Succes vandaag =)

Anneke

and there he goes! (nja, over n paar uurtjes gaat t vliegtuig pas)

Jennifer

Nou Jeroen,, heel veel succes daar in Thailand..Ik blijf je verhalen volgen, ben wel benieuwd hoe het je daar afgaat..

Liefs (K)

Gail

heey Jeroen,

heel veel plezier daar! ik zal je echt wel gaan missen hr met je onnozele grapjes:P najah tot over een hele poos!

dikke kus Gail

yvanka

heey neef

ik hoop dat je het daar echt heel erg naar je zin krijgt zet hem op
doeii doeii
p.s. je bent er niet op me verjaardag dat is heel erg:'(

carola

heeyyy lieverdd!!

pff k mis jou nu al:(...
die humor altijd met je en goede gesprekken,,
een half jaar kan best snel gaan(kga mr gwn van het uiterste uit:P)
mr liever niet dan wel:P..

je bent er misschien al op zoek naar een plek om te slapen maar heel veel plezier!!

dikke knuffel en kus!

x

Gerrit en Elly

Hey neef!
Als je dit leest ben je al in "verweggistan" aangekomen! Wij wensen jou een geweldige en leerzame tijd! Geniet ervan!

inge

*zwaai*

Bart

Succes Siep!

En denk aan ons als je je bieropener gebruikt :p

Bartjj

karin en dick

Hey neef,

We hopen dat de vlucht goed geweest is. Heb je nog kunnen slapen? take care en geniet vooral.
succes en tot ergens weerziens.

Dick Karin en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!