Jeroen in Thailand

Examenfeestje...

... en toen werd ik vanochtend om elf uur wakker in het huis waar het feestje was ... dus rond half twaalf was ik thuis ... en ik moest nog douchen en eten ... en nu moet ik nog kleren wassen ... spullen kopen voor in de tempel .... vervoer naar de tempel uitzoeken ... m'n tas pakken ... en over anderhalf uur vertrekken we naar het busstation!

Mijn welgemeende excuses dat het beloofde lange verhaal nu niet meer op m'n blog komt, maar ik moet echt even wat anders gaan doen!

In ieder geval, iedereen bedankt voor alle reacties, het lezen van mijn ellenlange verhalen, het bekijken van mijn foto's en de gelukswensen voor in de tempel! Ik 'spreek' jullie over vier weken hopelijk weer!

Jeroen.

Reacties

Reacties

marleen

hahaha. noujah cuc6 in de die tempel ;)

Bart

Succes jongen!!!

Anneke

Geniet ervan,.. en nou maar hopen dat t 'leuk' wordt ;)

AltijdAndries

Veel plezier, mate! :D

Eline

haha, zuiplap (a)

ik hoor t als je weer terug bent =D Can't wait!

wens je super veel geluk & hoop dat je een beetje vind wat je zoekt,

liefsx

rineke

Een goede tijd gewenst daar in de tempel.
Ben benieuwd hoe je over vier weken doet en denkt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!